STRATEGY OF OVERCOMING FOR THE MATHEMATICS TEACHERS OF THE HABANA PREPARATORY SCHOOL

Authors

  • MSc. Alenia Rodríguez González Facultad Preparatoria de la Universidad de Ciencias Médicas de La Habana, Cuba
  • MSc. Lourdes G. Cintra Rodríguez Facultad Preparatoria de la Universidad de Ciencias Médicas de La Habana, Cuba
  • MSc. Cruz Idelma Planas Dumethy Facultad Preparatoria de la Universidad de Ciencias Médicas de La Habana, Cuba

Keywords:

professional performance, improvement of professional performance

Abstract

The research aims to provide the necessary elements to assess the need for a strategy for the improvement of teachers who must teach the Mathematics subject in the Preparatory SchoolKey word: professionals performance, improvement of professional performance.

Author Biographies

MSc. Alenia Rodríguez González, Facultad Preparatoria de la Universidad de Ciencias Médicas de La Habana, Cuba

Profesora de Matemática

MSc. Lourdes G. Cintra Rodríguez, Facultad Preparatoria de la Universidad de Ciencias Médicas de La Habana, Cuba

Profesor de Matemática

MSc. Cruz Idelma Planas Dumethy, Facultad Preparatoria de la Universidad de Ciencias Médicas de La Habana, Cuba

Profesor de Fuentes de Información e Informática

Published

2019-10-22

How to Cite

Rodríguez González, M. A., Cintra Rodríguez, M. L. G., & Planas Dumethy, M. C. I. (2019). STRATEGY OF OVERCOMING FOR THE MATHEMATICS TEACHERS OF THE HABANA PREPARATORY SCHOOL. Pedagogical Sciences, 12(3), 13–24. Retrieved from https://www.cienciaspedagogicas.rimed.cu/index.php/ICCP/article/view/177

Issue

Section

Pupila Reflexiva